Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PERSONALITAT I DIFERÈNCIES INDIVIDUALS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | PERSONALITAT I DIFERÈNCIES INDIVIDUALS | Codi | 11204008 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneixement de les metodologies explicatives de la conducta humana. Identificar els elements i variables importants en les situacions experimentals de motivació i emoció i interpretar els resultats dels esmentats experiments, relacionant-los amb les hipòtesis plantejades. Demostrar el coneixement dels processos i etapes del desenvolupament socioafectiu. | |
A2 |
Conèixer els diferents models teòrics de la motivació i l'emoció, del desenvolupament socioafectiu i de la personalitat. Adquisició, comprensió i utilització adequada de la metodologia pròpia per a l'estudi de les diferències individuals. Manejar els procediments utilitzats en la investigació sobre motivació i emoció. Demostrar l'aplicació dels coneixements adquirits en aquest àmbit de desenvolupament per a la intervenció en diversos contextos educatius. Planificar, gestionar i avaluar el seu propi procés d'aprenentatge per resoldre estratègicament les dificultats trobades. | |
A3 |
Coneixement de les metodologies explicatives de la conducta humana. Entendre els problemes teòrics més rellevants que s'han plantejat en l'àmbit d'estudi de la motivació i l'emoció així com les solucions proposades. Llegir de manera crítica la informació bibliogràfica sobre motivació i emoció. Analitzar i interpretar les dades procedents d'estudis vinculats al desenvolupament socioafectiu. | |
A5 |
Identificar els elements i variables importants en les situacions experimentals de motivació i emoció i interpretar els resultats dels esmentats experiments, relacionant-los amb les hipòtesis plantejades. Demostrar el coneixement dels processos i etapes del desenvolupament socioafectiu. | |
A10 |
Conèixer els diferents models teòrics de la motivació i l'emoció, del desenvolupament socioafectiu i de la personalitat. Adquisició, comprensió i utilització adequada de la metodologia pròpia per a l'estudi de les diferències individuals. Entendre els problemes teòrics més rellevants que s'han plantejat en l'àmbit d'estudi de la motivació i l'emoció així com les solucions proposades. Demostrar l'aplicació dels coneixements adquirits en aquest àmbit de desenvolupament per a la intervenció en diversos contextos educatius. Analitzar i interpretar les dades procedents d'estudis vinculats al desenvolupament socioafectiu. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Comprèn els elements que composen una disciplina Selecciona un procediment d’ entre els que li proposa el professor Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació Fa aportacions significatives o certes innovacions | |
B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Té en compte a qui i com afecta la innovació Reflexiona sobre les causes i fins de la innovació | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Pren decisions de manera encertada basant-se en dades Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |