Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DEL TREBALL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PSICOLOGIA DEL TREBALL | Codi | 11204009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Conèixer i analitzar les diverses etapes que han configurat les disciplines de psicologia industrial i del treball. Exposar de manera escrita els resultats de l'estudi en proves o petits treballs. | |
A6 |
Utilitzar informació i especialment de caràcter bibliogràfic. | |
A8 |
Realitzar treball en equip i presentacions orals. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Comprèn els elements que composen una disciplina Selecciona un procediment d’ entre els que li proposa el professor Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació Estableix els seus propis objectius d’ aprenentatge Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge Conèixer i analitzar les diverses etapes que han configurat les disciplines de psicologia industrial i del treball. | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Accepta i compleix les normes del grup Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits Dirigeix reunions amb eficàcia Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip Realitzar treball en equip i presentacions orals. | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic En les seves presentacions utilitza medis de suport El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Fa presentacions interessants i convincents Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Adapta la forma del missatge a les diverses situacions Exposar de manera escrita els resultats de l'estudi en proves o petits treballs. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics | |
C6 |
Identifica necessitats de formació Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |