Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I CONDICIONAMENT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | APRENENTATGE I CONDICIONAMENT | Codi | 11204102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Segon | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Estudis previs |
|
S'avaluarà el treball que els alumnes faran de les lectures a partir de la realització de proves escrites durant les sessions de classe. | 10% | |||||
Pràctiques a laboratoris |
|
Es tindrà en compte l'assistència dels alumnes a l'experiment que es realitzarà al laboratori sobre algun tema d'interès en la recerca en l'àmbit de la psicologia de l'aprenentatge. | 2% | |||||
Proves objectives de tipus test |
|
S'avaluaran els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura. Es tindrà en compte la comprensió dels alumnes dels conceptes treballats a l'assignatura. També es tindrà en compte la seva capacitat per entendre la lògica de les investigacions realitzades en l'àmbit de l'aprenentatge, per interpretar-ne els resultats i relacionar-los amb les diferents propostes teòriques. Les preguntes sobre pràctiques representaran un 18% de la nota final. Les preguntes sobre teoria representaran un 70% de la nota final. |
88% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||