2014_15
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  APRENENTATGE I CONDICIONAMENT
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Proves objectives de tipus test
A1
A2
A10
S'avaluaran els coneixements teòrics de l'assignatura. Es tindrà en compte la comprensió dels alumnes dels conceptes treballats a l'assignatura. També es tindrà en compte la seva capacitat per entendre la lògica de les investigacions realitzades en l'àmbit de l'aprenentatge, per interpretar-ne els resultats i relacionar-los amb les diferents propostes teòriques.

Les preguntes sobre els continguts teòrics s'inclouran en les proves objectives tipus test que es faran al llarg del curs que contindran preguntes de teoria i pràctica. En concret, les proves que es realitzaran seran:
-Primera convocatòria on s'avaluarà tot el temari (continguts teòrics i pràctics).
-Segona convocatòria a la que s'hauran de presentar els alumnes que no hagin superat la primera convocatòria.


70%
Proves objectives de tipus test
A1
A2
A10
S'avaluaran els coneixements pràctics de l'assignatura. Es tindrà en compte la capacitat dels estudiants d'aplicar els coneixements teòrics.

Les preguntes sobre els continguts pràctics s'inclouran en les proves objectives tipus test que es faran al llarg del curs que contindran preguntes de teoria i pràctica. En concret, les proves que es realitzaran seran:
-Primera convocatòria on s'avaluarà tot el temari (continguts teòrics i pràctics).
-Segona convocatòria a la que s'hauran de presentar els alumnes que no hagin superat la primera convocatòria.
30%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.