Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOPATOLOGIA II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | PSICOPATOLOGIA II | Codi | 11204107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A3 |
Conèixer els diferents models teòrics d'explicació de la conducta anormal. Comprendre la psicopatologia des del punt de vista del desenvolupament. | |
A6 |
Conèixer els transtorns psicopatològics pel que fa a la seva fenomenologia, classificació, etiopatogènia, diagnòstic, curs i evolució. Conèixer i saber utilitzar els sistemes de classificació en psicopatologia. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Elabora una estratègia per a resoldre el problema Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |