Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA SOCIAL APLICADA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PSICOLOGIA SOCIAL APLICADA | Codi | 11204112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A6 |
Exposar de manera escrita els resultats de l'estudi en proves o petits treballs. | |
A8 |
utilitzar informació i, especialment, de caràcter documental. | |
A10 |
Conèixer els diversos camps d'aplicació i intervenció de la psicologia social. | |
A11 |
Realitzar treball de diagnòstic resolent exercicis pràctics. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes Elabora una estratègia per a resoldre el problema Troba la solució adequada Obté el recolzament necessari d’altres per assolir l’èxit de les seves decisions | |
B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic En les seves presentacions utilitza medis de suport Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Adapta la forma del missatge a les diverses situacions Utilitzar informació, especialment de caràcter documental. | |
B7 |
Conèixer el concepte de desenvolupament sostenible Identifica els problemes i conseqüències derivades del desenvolupament sostenible | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |