Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE LES ORGANITZACIONS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE LES ORGANITZACIONS | Codi | 11204116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A7 |
Utilitzar informació, especialment de caràcter bibliogràfic. | |
A8 |
Conèixer i analitzar diverses les diverses etapes que han configurat les disciplines del treball, la psicologia dels grups i la psicologia de les organitzacions. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Comparteix i assumeix els objectius d’ aprenentatge proposats pel professor Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació Estableix els seus propis objectius d’ aprenentatge Fa aportacions significatives o certes innovacions Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines | |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes Elabora una estratègia per a resoldre el problema Entén el problema i és capaç de desglossar-lo en parts manipulables Té un mètode d’ anàlisis que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema | |
B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits Dirigeix reunions amb eficàcia Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant En les seves presentacions utilitza medis de suport Sap respondre a les preguntes que se li formulen El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Fa presentacions interessants i convincents Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) Adapta la seva argumentació als diferents grups i/o situacions preestablertes Adapta la forma del missatge a les diverses situacions | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat | |
C6 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |