2020_21
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis
A1
C4
Resolució de problemes i exercicis pràctics de forma individual. 50%

Proves objectives de tipus test
A1
En aquetes proves s'avaluen els continguts teòrics impartits a les classes magistrals.
50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

D'acord amb els objectius, els continguts i el funcionament proposat, l'avaluació de l'assignatura serà continua i exigirà la implicació personal i permanent de l'estudiant en les activitats programades i en el control i la regulació de l'aprenentatge individual i col·lectiu.

L'avaluació de l'assignatura es farà mitjançant:

(1) Informes de les activitats realitzades a les sessions de seminari (50% de la nota final):

Es proposa un model d'adquisició dels coneixements a partir de la realització d'una sèrie d'activitats al llarg del curs durant les sessions de seminari. És a través de la resolució d'aquestes activitats que l'estudiant demostra el grau d'adquisició de coneixements, així com el nivell assolit en l'ús d'aquests coneixements.

Els alumnes hauran de realitzar informes de cadascuna de les pràctiques que es plantegin durant el curs. Es donaran les indicacions pertinents sobre com s'han de realitzar aquests treballs (format, via de lliurament i data màxima, extensió permesa...etc). El plagi dels treballs comportarà la qualificació de suspens. A més a més, no s'acceptarà cap treball lliurat fora de termini o mitjançant una via que no sigui la especificada pel professor responsable de l'activitat.

Per tal de superar la part dels informes de pràctiques, la mitjana de les pràctiques realitzades (si es decideix no entregar una pràctica aquesta comptabilitzarà com un 0) haurà de ser, com a mínim, de 5 punts sobre 10.


(2) Examen (50% de la nota final)

Es realitzarà un examen objectiu tipus test. Per tal de superar aquest examen, els alumnes han d'obtenir una puntuació de 5 o superior.

Els alumnes que no superin l'assignatura en primera convocatòria, poden presentar-se a les proves avaluatives de segona convocatòria.

Per aprovar l'assignatura, tant en primera com en la segona convocatòria, l'alumne haurà de treure una puntuació igual o superior a 5 (sobre 10) tant als informes de pràctiques com a l'examen, es a dir, és necessari aprovar la part pràctica i l'examen per separat per tal de que pugui efectuar-se el càlcul de la nota final. Aquesta nota final de l'assignatura s'obtindrà de la suma ponderada de les puntuacions obtingudes en la resolució de casos (50%) i la prova escrita (50%).