Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ EN PSICOLOGIA CLÍNICA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | INTERVENCIÓ EN PSICOLOGIA CLÍNICA | Codi | 11204121 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Treballs |
|
Realització del treball en grup sobre un tema de l'assignatura PACs Elaboració de les conclusions per a cada un dels temes de l'assignatura |
10% 30% 15% |
||||
Presentacions / exposicions |
|
Exposició dels resultats del treball realitzat en grup | 5% | ||||
Altres | Proves objectives tipus test |
40% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Els alumnes podran realitzar un examen alliberador de materia a la meitat del desenvolupament de l'assignatura. Els alumnes que no superin el primer "parcial" hauran d'examinar-se del total del temari en la data establerta en la convocatòria de l'examen de l'assignatura. La participació en el debat és voluntària; una participació valorada positivament pels professors ajudarà a perfilar o matitzar positivament la nota final (és condició sine qua non, que l'alumne hagi aprovat l'assignatura per a rebre aquesta matització en positiu).Les conclusions que l'alumne ha de preparar i enviar abans de la sessió magistral corresponent al tema són valorades fins a un màxim d'1.5 punts. És necessari que l'alumne en presenti 10 de la forma pertinent (tal com recull el pla docent de l'assignatura) per a poder ser creditor dels punts. És a dir, per sota de 10, l'alumne no rebra cap punt. A partir de 10 i fins a les 15 possibles rebrà una puntuació proporcional al número de treballs (conclusions) que es presentin pertinentment. |