Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOGERONTOLOGIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PSICOGERONTOLOGIA | Codi | 11204203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A5 |
Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel•ligència, aptituds,…), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals. | |
A6 |
Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel•ligència, aptituds,...), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals. Diagnosticar i intervenir en el camp específic de la Psicologia de l'Educació. | |
A7 |
Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel•ligència, aptituds,…), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals. Seleccionar i administrar les tècniques d’avaluació, diagnòstic i intervenció psicològica pròpies de la Psicologia de l'Educació. | |
A8 |
Planificar i executar les intervencions adequades, avaluant i analitzant els resultats i l’eficàcia de les pròpies actuacions, en l’àmbit de la Psicologia de l'Educació. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes | |
B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps | |
B5 |
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B6 |
Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués Fa presentacions interessants i convincents | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |