Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Psicologia (2009) |
Assignatures |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | DIFICULTATS D'APRENENTATGE | Codi | 11204204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | En la primera sessió de classe es presentarà la guia docent, el funcionament de l'assignatura i, el sistema i instruments d'avaluació. |
Videoconferència | En aquesta assignatura la docència es farà mitjançant amb classes inverses. És a dir, les classes teòriques es faran a distància mitjançant webconferència. . Aquesta activitat estar¡a enregistrada en el moment del seu desenvolupament per tal de posar-la a disposició dels estudiants a l’aula virtual i facilitar-ne la seva consulta posterior. |
Estudis previs | Treball d'estudi i aprofundiment de les lectures recomanades per a cada mòdul. |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge | Estudi i resolució de situacions pràctiques presentades pel professor o pels alumnes que hauran de resoldre amb els continguts tractats en cada mòdul teòric. Simulació de situacions educatives relacionades amb els trastorns de l'aprenentatge . Petites presentacions virtuals i/o presencials per part dels alumnes |
Atenció personalitzada | El sentit de l'atenció personalitzada és promoure l'avaluació formativa i formadora del procés d'ensenyament i aprenentatge. Es faran tutories en línia o l’horari en què es pot contactar directament amb el docent,previament caldrà demanar hora per correu . Tot i això durant les hores de seminari presencial es poden resoldre dubtes i altres qüestions relacionades amb l'assignatura |