Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PAQUETS INFORMÀTICS EN L'ANÀLISI DE DADES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | PAQUETS INFORMÀTICS EN L'ANÀLISI DE DADES | Codi | 11204215 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A5 |
Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel•ligència, aptituds,…), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals. Mesurar variables psicològiques, processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals. | |
A6 |
Diagnosticar i intervenir en el camp específic de la psicologia del treball, les organitzacions i els recursos humans. | |
A7 |
Seleccionar i administrar les tècniques d'avaluació, diagnòstic i intervenció pròpies de la Psicologia del treball, les organitzacions i els recursos humans. | |
A8 |
Planificar i executar les intervencions adequades, avaluant i analitzant els resultats i l'eficència de les pròpies actuacions, en l'àmbit de la psicologia del treball, les organitzacions i els recursos humans. | |
A9 |
Conèixer els diferents dissenys d'investigació i els procediments de formulació i contrast d'hipòtesis. | |
A10 |
Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel•ligència, aptituds,…), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals. Analitzar i interpretar dades qualitatives i quantitatives. Realitzar cerques d'informació utilitzant les fonts documentals pròpies de la psicologia. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Selecciona un procediment d’ entre els que li proposa el professor Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura | |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Entén el problema i és capaç de desglossar-lo en parts manipulables | |
B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Pren decisions de manera encertada basant-se en dades Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps | |
B6 |
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe | |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |