2015_16
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  PSICOLOGIA COMERCIAL I DEL CONSUM
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
La part teòrica de l'assignatura, serà avaluada a partir d’un examen, que combinarà preguntes a desenvolupar, preguntes tipus test i resolució de casos pràctics.
Comptarà el 60% de la nota final. Cal aprovar la prova teòrica per que se li pugui promitjar la prova pràctica.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
La part pràctica de l'assignatura serà avaluada a partir de les pràctiques realitzades a classe, on es comptaran: la qualitat dels treballs, de la participació a classe, exposició a classe d’alguns treballs (s’indicarà en cada cas). Aquesta part comptarà el 40% de la nota final
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.