Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Psicologia (2009) |
Assignatures |
TÈCNIQUES COGNITIVO-CONDUCTUALS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | TÈCNIQUES COGNITIVO-CONDUCTUALS | Codi | 11204260 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentar l'assignatura, els seus continguts i mètodes d'avaluació |
Sessió Magistral | Presentació dels continguts fonamentals. El curs 2020-21 les sessions magistrals tindran un format online amb sessions gravades. Es penjaran el dia que hi ha assignada sessió magistral. |
Presentacions / exposicions | Presentacions orals amb suport tecnològic de temes d'interès en la matèria |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | A partir d'un supòsit pràctic es construeix una necessitat formativa per resoldre el cas. Aquest objectiu ha de crear-se en equip pels propis alumnes amb la supervisió i guia del docent. |
Atenció personalitzada | Atenció d'alumnes durant l'horari d'atenció. |