2021_22
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau en Psicologia (2009)
 Assignatures
  TÈCNIQUES COGNITIVO-CONDUCTUALS
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentar l'assignatura, els seus continguts i mètodes d'avaluació
Sessió Magistral Presentació dels continguts fonamentals.
El curs 2020-21 les sessions magistrals tindran un format online amb sessions gravades. Es penjaran el dia que hi ha assignada sessió magistral.
Presentacions / exposicions Presentacions orals amb suport tecnològic de temes d'interès en la matèria
Supòsits pràctics/ estudi de casos Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global.
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes A partir d'un supòsit pràctic es construeix una necessitat formativa per resoldre el cas. Aquest objectiu ha de crear-se en equip pels propis alumnes amb la supervisió i guia del docent.
Atenció personalitzada Atenció d'alumnes durant l'horari d'atenció.