2015_16
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  PSICOLOGIA DE LA SALUT
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A6
Informes de pràctiques 35%
Estudis previs
A6
A7
B4
Esquemes-resums per a cada tema 15%
Altres  

1 examen tipus test de resposta múltiple

50%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Requisits Avaluació -- Percentatges

1) Esquemes-resums per a cada tema (individual): 15%

2) Informes de pràctiques (sessions de seminaris: 35 %

3) 1 examen tipus test de resposta múltiple: 50 %

L'últim dia de classe es realitzarà un examen objectiu tipus test. Per tal de superar aquest examen, els alumnes han d'obtenir una puntuació de 5 o superior.

Per aquells alumnes que no superin l'assignatura en la convocatòria final, es planteja la possibilitat fer un examen de recuperació. Només podran optar a aquesta recuperació aquells alumnes suspesos en la convocatòria final, no pas aquells alumnes que no s'hagin presentat. Per tal de superar aquest requisit la puntuació mínima en cadascun dels exàmens haurà de ser de 5

Com no podia ser d'altra manera, el contingut de les classes pràctiques forma part del material susceptible de ser avaluat en els exàmens de l'assignatura.

En totes les activitats, l'originalitat en les aportacions personals és fonamental. Així, doncs, el plagi dels treballs comportarà la qualificació de suspens en la prova. En darrer terme, en cas de còpia, frau, plagi o qualsevol altra conducta inapropiada en un entorn acadèmic, l'alumne/s implicat/s suspendrà el treball i/o l'assignatura.

Els professors donaran les orientacions necessàries per a la realització dels diferents treballs i regularan, segons el seu criteri acadèmic, el tipus de suport que donen a l'alumne per tal de facilitar al màxim el seu procés d'aprenentatge i de treball personal (veure apartat d'avaluació). Igualment, es resoldran els dubtes individuals i concrets que puguin sorgir.

Inici de les sessions

Per tal de donar temps a que tothom arribi a l'hora i que es pugui gaudir d'uns minuts de descans respecte de classes anteriors, les sessions començaran 10 minuts després de l'hora en punt. Passats aquests deus minuts de cortesia, es tancaran les portes de l'aula i no es permetrà l'entrada.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.