2020_21
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Pedagogia (2009)
 Assignatures
  PSICOLOGIA DE L'ADOLESCÈNCIA, MADURESA I TERCERA EDAT
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Demostra els coneixements dels models teòrics proposats en l'estudi del desenvolupament en l'adolescència, maduresa i vellesa.
Demostra els coneixements dels processos i etapes de desenvolupament en les etapes de l'adolescència, maduresa i vellesa, integrant aquests estudis en una perspectiva educativa i pedagògica.
 A3 És capaç d'analitzar críticamentt les seves aportacions i limitacions així com el seu impacte en la intervenció socioeducativa i els diferents àmbits de l'educació.
Demostra els coneixements dels processos i etapes de desenvolupament en les etapes de l'adolescència, maduresa i vellesa, integrant aquests estudis en una perspectiva educativa i pedagògica.
 A8 Demostra els coneixements dels processos i etapes de desenvolupament en les etapes de l'adolescència, maduresa i vellesa, integrant aquests estudis en una perspectiva educativa i pedagògica.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor
Comprèn els elements que composen una disciplina
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura
Fa aportacions significatives o certes innovacions
 B4 Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats
Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible.
 B5 Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits
 B6 Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués
Es presenta voluntari per fer presentacions oportunes en públic
Fa presentacions interessants i convincents
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C2 Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
 C3 Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
 C4 Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
 C5 Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat