Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Pedagogy (2009) |
Subjects |
TRAINING IN ORGANIZATIONS |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | TRAINING IN ORGANIZATIONS | Code | 11214109 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
18 | Compulsory | Third | AN |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A7 |
Dissenya, desenvolupa i avalua plans de formació a les organitzacions. | |
A8 |
Identifica els models que tradicionalment han explicat l'organització del treball i determina els trets principals que defineixen la seva dinàmica actual. Reconeix les estructures organitzatives necessàries per poder gestionar els plans de formació a les organitzacions. Analitza les diferents resistències i facilitadors en els processos de canvi amb la finalitat d'aplicar diferents estratègies en els processos d'innovació en les organitzacions. Identifica els models més representatius de lideratge i diferents programes de desenvolupament, estratègies i instruments del responsable de formació per a una gestió de qualitat dels recursos humans. | |
A12 |
Defineix les implicacions teorico-pràctiques de la innovació ( característiques, processos i dimensions). | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B1 |
Set their own learning objectives. | |
B2 |
Analyze problems and their causes from an overall perspective and in the medium and the long term. | |
B3 |
Identify things that need to be improved in complex situations and contexts. | |
B4 |
Decide how to manage and organize work and time. | |
B5 |
Take active part in planning the work of the team, and in distributing the tasks and the deadlines. | |
B8 |
Ensure that the objectives of the project involve the whole team. | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C2 |
Use software for on-line communication: interactive tools (web, moodle, blogs, etc.), e-mail, forums, chat rooms, video conferences, collaborative work tools, etc. | |
C3 |
Reflect on, review and evaluate the information management process. |