Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Pedagogy (2009) |
Subjects |
TRAINING IN ORGANIZATIONS |
Methodologies |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | TRAINING IN ORGANIZATIONS | Code | 11214109 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
18 | Compulsory | Third | AN |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Description | |
Introductory activities | DESCRIPCIÓ - Prendre contacte i recollir informació dels alumne sobre: Conexiements previs de la matèria, interessos, motivació. - Presentació de l'assignatura: objectius, continguts a treballar, metodologia docent, avaluació... OBJETIUS - Detectar les possibles dificultats de seguiment dels alumnes. - Corregir coneixements erronis. - Comunicar que es pretén amb l'assignatura: Comunicar els objectius, nombrar els continguts i comunicar i clarificar els criteris d'avaluació. MODALITAT Guiada: Es requereix la presència del professor. ESCENARI Aula ordinària i Recursos Tecnològics AGRUPACIÓ Gran grup. TASQUES DE L'ALUMNAT - Participar en l'activitat donant informació al professor. - Escolar i entendre què se li demanarà durant el desenvolupament de l'assignatura. |
Lecture | DESCRIPCIÓ Exposició dels continguts de l'assignatura: - Relacionar amb la sessió anterior. - Emfatitzar les idees principals. - Explicacions ordenades i estructurades. - Exemples. - Relacionar els nous conceptes. - Assegurar l'entesa de continguts. OBJETIUS - Comunicar coneixements. MODALITAT Guiada: Es requereix la presència del professor. ESCENARI Aula ordinària i Recursos Tecnològics AGRUPACIÓ Gran grup. TASQUES DE L'ALUMNAT - Participar de la sessió (prendre apunts, intervenir a la sessió, contestar a les preguntes...). |
Problem solving, exercises | DESCRIPCIÓ Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici relacionat amb la temàtica de l'assignatura. OBJETIUS - Reflexionar i relacionar teoria i pràctica. - Introduir nous coneptes i integrar-los amb els anteriors. - Consolidar coneixements. MODALITAT Guiada: Es requereix la presència del professor. ESCENARI Aula ordinària i Recursos Tecnològics AGRUPACIÓ Grup mitjà i petit grup TASQUES DE L'ALUMNAT - Resoldre el problema o exercici plantejat. - Si existeix discusió en grup, ha de preparar la seva intervenció. |
Assignments | DESCRIPCIÓ Activitat que realitza l'alumnat: - Recesions sobre articles científics. - Treballs monogràfics. - Memòries. - Projectes OBJETIUS - Conèixer i consolidar coneixements. - Avaluar coneixements MODALITAT Autònoma: No requereix la presència del professor en l'execució. ESCENARI Independent AGRUPACIÓ Grup mitjà, petit grup i individual. TASQUES DE L'ALUMNAT - Realitzar el treball a partir del guió proporcionat pel professor. - Disposa de les sessions de tutories amb la finalitat que el professor li faci el seguiment del treball. |
Personal attention | DESCRIPCIÓ Temps dedicat pel professor per atendre i resoldre dubtes de l'alumnat. OBJETIUS - Atenció, seguiment i orientació professional de l'alumnat. - Intercanviar informació, opinió i coneixements. - Afavorir el feed-back entre professor i alumnat sobre els treballs de l'assignatura. - Seguiment de la comprensió de conceptes i continguts i aclariment de dubtes. - Assessorament en la recerca d'informació. MODALITAT Requereix la presència del professor. ESCENARI Despatx del professor. AGRUPACIÓ Grup mitjà, petit grup i individual. TASQUES DE L'ALUMNAT Preparació dels dubtes, consultes, etc. |