2013_14
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Pedagogia (2009)
 Assignatures
  ASSESSORAMENT I ORIENTACIÓ EN EDUCACIÓ
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A7
A9
A12
B2
Realització de pràctiques guiades -individuals i/o col.lectives- que poden integrar-se en projectes i treballs més globals.
20%
Treballs
A3
A9
A12
B5
C3
C4
Realització de projectes i/o treballs d'investigació per mitjà de treball en equip.
35%
Presentacions / exposicions
B4
B5
B6
Exposició oral i escrita de determinades tasques de forma individual i /o en equip. 15%
Proves de desenvolupament
A3
A5
A12
B2
Prova i/o qüestionari escrit o entrevista personal sobre els continguts bàsics de l´assignatura. 30%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per aprovar la matèria s'han d'aprovar com a mínim els treballs i les proves de desenvolupament de cada un dels tres blocs de l'assignatura .

Els estudiants que no puguin assistir a les classes presencials hauran de fer el pla alternatiu de la matèria.

Totes les produccions escrites i lliurades perpart de l'estudiantat han de reunir els requisits de CORRECCIÓ LINGÜÍSTICA aprovats pel Consell de Mestres (Estan a l'espai Moodle).

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.