Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Pedagogia (2009) |
Assignatures |
DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL I PERSONAL EN PEDAGOGIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL I PERSONAL EN PEDAGOGIA | Codi | 11214111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix els fonaments teòrics de la identitat professional. | |
A2 |
Analitza els conceptes de professió i desenvolupament professional. | |
A9 |
Gestiona informació sobre el propi desenvolupament professional. Disenya i desenvolupa processos de pràctica reflexiva. Analitza la identitat professional pròpia. | |
A10 |
Coneix els sistemes de formació permanent i promoció professional. Reconstrueix el procés d'aprenentatge de la matèria. Exposa correctament les idees relacionades amb els continguts. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B3 |
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts | |
B4 |
Pren decisions de manera encertada basant-se en dades Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
B5 |
Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat | |
C6 |
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals |