Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Pedagogy (2009) |
Subjects |
PROFESSIONAL ACTIONS IN SPECIFIC CONTEXTS |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | PROFESSIONAL ACTIONS IN SPECIFIC CONTEXTS | Code | 11214204 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Optional | Fourth | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A6 |
Coneix els serveis, centres i institucions vinculats a l'àmbit professional relacionat amb la formació de formadors. Identifica les característiques dels individus i/o grups sobre els que s'incidirà. | |
A7 |
Dissenya, desenvolupa i avalua un projecte o programa d'intervenció pedagògica. Respecta i fa respectar el codi deontològic i actua de manera ètica en les activitats relacionades amb la seva actuació professional. | |
A9 |
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia. Demostra pensament crític i creatiu amb capacitat d'adoptar un enfocament ètic en els diferents àmbits de la professió. | |
A10 |
Dissenya, desenvolupa i avalua un projecte o programa d'intervenció pedagògica. Respecta i fa respectar el codi deontològic i actua de manera ètica en les activitats relacionades amb la seva actuació professional. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B4 |
Decide what needs to be done for a particular job/project and do it according to schedule. | |
B5 |
Take active part in planning the work of the team, and in distributing the tasks and the deadlines. | |
B6 |
Draft documents with the appropriate format, content, structure, language accuracy and register, and illustrate concepts using the appropriate conventions: formats, titles, footnotes, captions, etc. | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C3 |
Reflect on, review and evaluate the information management process. | |
C5 |
Be respectful of and promote human rights and the principles of universal accessibility, equal opportunities, non-discrimination and universal accessibility for th
ose with special educational needs. | |
C6 |
Develop resources and strategies that will ease their transition into working life. |