2015_16
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Pedagogia (2009)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ I INNOVACIÓ EN EL CONTEXT PROFESSIONAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A6
A7
A9
A10
A11
B4
B5
B6
C3
C5
Es formularan l'anàlisi, resolució i debat de diferents problemes o exercicis relacionat amb la temàtica de l'assignatura al llarg del curs 25%
Treballs
A6
A7
A9
A10
A11
B4
B5
B6
C3
C5
C6
Al llarg de curs, l'alumnat haurà de fer diferents recesions sobre articles científics vinculats a diferents continguts de l'assginatura en castellà i/o català i en anglés. 25%
Proves objectives de tipus test
A6
A7
A9
A10
A11
B4
B5
C3
L'alumnat realitzarà cinc proves objectives tipus test que inclourà preguntes tancades amb diferents alternatives de resposta. 25%
Proves de desenvolupament
A6
A7
A9
A10
A11
B4
B5
C3
L'alumnat realitzará 5 proves que inclouran preguntes obertes sobre un tema. L’alumne ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l’alumne és extensa. 25%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació serà continuada i es permetrà a l'alumnat refer 1 vegada aquelles activitats que en el moment del feed-back se li indiquin que han de ser millorades. Les activitats a refer seran corregidas pel professorat a final de curs i no es tindrà la possibilitat de refer-la una segona vegada en el cas que sigui avaluada negativament.

Per poder ser l'alumnat avaluat a final de curs, haurà de tenir totes les activitats, treballs, proves objectives i proves de desenvolupament presentades i aprovades.

L'assistència obligatòria a les classes s'estableix en el 90%. L'alumnat no podrà ser avaluat si a final de curs no té aquest 90% de presencialitat a classe assolit.

En cas que l'alumnat, per raons de contracte laboral o per altra causa degudament justificada, no pugui assolir aquest 90% de presencialitat, ha de comunicar la seva situació al professorat de l'assignatura. Té com a data límit per fer aquesta comunicació la primera setmana d'octubre de 2013. El professorat de l'assignatura, després d'estudiar el seu cas, podrà proposar-li un pla alternatiu de treball de l'assignatura per poder ser avaluat.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.