Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas |
| A3 |
Conèixer les bases teòriques i epistemològiques dels processos educatius i formatius. |
| A5 |
Conèixer els principis i models d'orientació educativa, escolar i professional en contextos educatius diversos. |
| A6 |
Conèixer, dissenyar i desenvolupar mètodes d'avaluació. |
| A7 |
Dissenyar i avaluar programes d'intervenció i orientació pedagògica. |
| A8 |
Detectar i diagnosticar necessitats educatives. |
| A11 |
Coordinar el disseny, aplicació i avaluació de programes d'educació i formació mitjançant les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (e-learning). |
| A12 |
Assessorar en processos educatius. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales |
| B1 |
Aprender a aprender |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp. |
| B3 |
Aplicar el pensamiento crítico, lógico y creativo, demostrando capacidad de innovación |
| B4 |
Trabajar de forma autónoma con responsabilidad e iniciativa |
| B5 |
Trabajar en equipo de forma cooperativa y responsabilidad compartida |
| B6 |
Comunicar información, ideas, problemas y soluciones de manera clara y efectiva en público o ámbitos técnicos concretos |
| B7 |
Tener sensibilización hacia temas medioambientales |
| B8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals complexos. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
| C2 |
Utilizar de manera avanzada las tecnologías de la información y la comunicación. |
| C3 |
Gestionar la información y el conocimiento. |
| C4 |
Expresarse correctamente de manera oral y escrita en una de las dos lenguas oficiales de la URV. |
| C5 |
Comprometerse con la ética y la responsabilidad social como ciudadano y como profesional. |
| C6 |
Definir y desarrollar el proyecto académico y profesional que le plantea la universidad |