Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
PROCESSOS I CONTEXTOS EDUCATIUS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | PROCESSOS I CONTEXTOS EDUCATIUS | Codi | 11234002 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
18 | Formació bàsica | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Sánchez, J.C., Compendio de Didàctica General, 2008, Madrid: CCS Perrenoud, P., Diez nuevas competencias para enseñar, 2004, Barcelona. Graó Carreño, M, Teorías e instituciones contemporáneas de educación, 2000, Madrid. Sintesis Martín, E. i Moreno, A., Competencia para aprender a aprender, 2007, Madrid. Alianza Marina, J. i Bernabeu, R., Competencia social y ciudadana, 2007, Madrid Alianza Puig, J. i Martín, X., Competencia en autonomía e iniciativa personal, 2007, Madrid. Alianza Zayas, F. i Pérez, P., Competència en la comunicación lingüística, 2007, Madrid. Alianza Sanmartí, N., 10 ideas clave. Evaluar para aprender, 2007, Barcelona. Graó Zabala, A i Arnau, L., 11 ideas clave. Cómo aprender y enseñar competencias, 2007, Barcelona. Graó |
Complementària |
De La Torre, S., Oliver, C., Sevilla, L., Estrategias didácticas en el aula: buscando la calidad y la innovación., 2008, Madrid. UNED Bixio, Cecilia, Cómo planificar y evaluar en el aula: propuestas yejemplos., 2007, Alcalá de Guadaíra: MAD Beltran, M. y otros, La secuencia formativa: fases de desarrollo y de síntesis, 2006, Barcelona. Graó Perrenoud, P., Cuando la escuela pretende preparar para la vida, 2012, Barcelona. Graó Guirado, A. (Coord.), Altas capacidades intelectuales, 2012, Barcelona. Graó Gardner, H. Davis, K., La generación APP, 2015, España. PlanetadeLibro |