Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES II |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES LLENGÜES II | Codi | 11234102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Seminaris |
|
Es reforçarà els temes teòrics amb la resolució de problemes, debats i un treball d'anàlisi i de síntesi raonat. | 10% | |||||
Presentacions / exposicions |
|
Consistirà en el disseny i presentació per part d'un grup de les pràctiques oportunes sobre els temes proposats, casos i situacions presentats a l'aula. | 30% | |||||
Pràctiques a través de TIC |
|
Realització de les activitats que s'indicaran a l'espai virtual de l'assignatura. | 10% | |||||
Proves de desenvolupament |
|
Aquesta prova consisteix en l'aplicació, sobre casos pràctics, d'elements treballats a classe, i en la formulació de criteris i opinions raonats sobre el caràcter didàctic de diferents exercicis, tècniques, etc. En tot moment es tindrà molt en compte la correcció en l'expressió escrita. | 50% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |