Grado en Educación Primaria (2009) |
Asignaturas |
DIFICULTADES DE APRENDIZAJE Y TRASTORNOS DEL DESARROLLO |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2020_21 |
Asignatura | DIFICULTADES DE APRENDIZAJE Y TRASTORNOS DEL DESARROLLO | Código | 11234104 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Segundo | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | ||||
Presentaciones/exposiciones |
|
Presentació oral en format tecnològic que es realitzarà en grup. A l'inici de curs s'especificarà els punts que es valoraran i els temes que es treballaran. |
2 | ||||
Supuestos prácticos / estudio de casos |
|
Es plantejaran diferents casos pràctics relacionats amb el contingut de l'assignatura que permetin reflexionar a l'alumne sobre els coneixements que està adquirint. Aquestes activitats s'hauran de presentar a través del moodle. CAMPUS SESCELADES: També es realitzaran auto-avaluacions de forma continuada en les sessions de seminaris sobre el contingut treballat a classe. Per grups, els alumnes hauran d'entregar preguntes d'auto-avaluació per cadascun dels temes de l'assignatura. L'entrega d'aquestes preguntes correspondrà al 10% de la nota total de l'assignatura. La resolució del cas pràctic esmentat anteriorment, correspon al 10% de la nota total de l'assignatura. |
2 | ||||
Pruebas mixtas |
|
Donat que cada campus te una temporització diferent, cada seu realizarà una metodologia d’avaluació diferenciada: CAMPUS SESCELADES: A través d’examen mixte amb preguntes tipus test (els errors penalitzen) i la resolució d’un cas pràctic. Hi haurà dos exàmens, un al finalitzar la assignatura i un de recuperació per qui no hagi arribat al 5. CAMPUS TERRES DE L’EBRE: A través d’un examen de desenvolupament i la resolució d’un cas pràctic. Hi haurà dos exàmens, un al finalitzar l’assignatura i un de recuperació per a qui no hagi arribat al 5. CAMPUS BAIX PENEDÈS: A través d’un examen objectiu tipus test (els errors penalitzen), en el que s’avaluarà tant la part pràctica com la teòrica. Hi haurà 2 exàmens parcials (un al desembre i l’altre al març), un examen global i un examen de recuperació al març-abril per a qui no hagi arribat al 5. |
6 | ||||
Otros |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
Per aprovar l'assignatura s'ha d'haver aprovat l'examen teòric (amb una nota igual o superior a 5), així com la suma de totes dels activitats amb pes a la nota. Pels que suspenguin l'examen hi haurà una segona convocatòria a finals del segon quadrimestre per aprovar-lo. No hi ha segona convocatòria de les altres activitats d'avaluació. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives i formatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les classes i de les proves avaluatives i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |