2018_19
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
 
 
Grado en Educación Primaria (2009)
 Asignaturas
  ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS MATEMÁTICAS III
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Sesión magistral
A1
A2
B3
C3
Exposició per part dels professors dels plantejaments didàctics bàsics de cada temàtica a tractar.
L'assitència i la participació a l'aula s'avaluarà, Coma a mínim cal un 80% de l'assistència a totes les sessions i seminaris de l'assignatura.
10%
Seminarios
A1
A2
B4
C2
Elaboració de seqüències didàctiques.
Elaboració d'activitats d'aula.
Treballs individuals i treballs de grup.
30%
Pruebas de desarrollo
A1
A2
B3
B4
C3

Proposta raonada d'activitats d'aula.

Reflexió i conceptualització de les temàtiques treballades.

Cal obtenir almenys un 4 en aquesta part.
60%
Otros  

En la presentació de treballs, comunicacions orals i presentació dels exàmens, es tindrà en compte la correcció lingüística.

 
Otros comentarios y segunda convocatoria

És convenient seguir el curs dia a dia. Les hores de seminari que comporten una sèrie de pràctiques són d'assistència obligada.

Els alumnes que no superin l'assignatura en la primera avaluació , si la legalitat ofereix una segona convocatòria, es realitzarà aquesta en les dates que legalment es facilitin.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a.

En 2a convocatòria, la nota final també és la mitjana ponderada amb els mateixos percentatges. Es manté la nota obtinguda en els treballs pràctics.