Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ESTRANGERA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 11234208 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
REFERÈNCIES BIBLIOGRÀFIQUES BÀSIQUES ELLIS, R (1997) Understanding Second Language Acquisition. OUP ELLIS, R (2001) The Study of Second Language Acquisition. OUP GASS, S & SELINKER, L (2001) Second Language Acquisition: An ISBN: 0-8058-3527 HALLIWELL, S (1992) Teaching children in the primary classroom. LONGMAN LEWIS, G (2009) Bringing technology into the classroom OUP LIGHTBOWN, Patsy M & SPADA, Nina (2006) How languages are learned, Revised edition OUP RICHARDS, J & RODGERS,T (1984) Approaches and methods in language teaching. OUP SCRIVENER, J (2005) Learning Teaching. Macmillan Books for Teachers. STERN, H.H. (1983) Fundamental concepts of language teaching. OUP Departament d’Educació. Generalitat de Catalunya. CURRICULUM EDUCACIÓ PRIMÀRIA (Anglès). 2009 DOCUMENTS Content and Language Integrated Learning (CLIL) at School in Europe Eurydice. The information network on education in Europe · Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment.Strasbourg: Council of Europe, 2001.
|
|
Complementària | |