Grado en Educación Primaria (2009) |
Asignaturas |
AUDICIÓN: LAS HISTORIAS DE LA MÚSICA |
Competencias |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2020_21 |
Asignatura | AUDICIÓN: LAS HISTORIAS DE LA MÚSICA | Código | 11234211 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Competencias Específicas |
A1 | Conèixer les àrees curriculars de l'Educació Primària, la relació interdisciplinària entre elles, els criteris d'avaluació i el cos de coneixements didàctics entorn dels procediments d'ensenyament i aprenentatge respectius. | |
MEMD5 | Conèixer i saber aplicar les diferents estratègies metodològiques per a l'ensenyament de l'educació musical, potenciant la seva adquisició, comprensió i expressió en l'etapa d'educació primària. | |
MEMD6 | Elaborar propostes de programació a partir dels elements que integren el disseny curricular de l'àrea de música a l'educació primària. | |
Tipo B | Código | Competencias Transversales |
B1 | Aprender a aprender | |
B4 | Trabajar de forma autónoma con responsabilidad e iniciativa | |
B5 | Trabajar en equipo de forma cooperativa y responsabilidad compartida | |
B6 | Comunicar información, ideas, problemas y soluciones de manera clara y efectiva en público o ámbitos técnicos concretos | |
Tipo C | Código | Competencias Nucleares |
C4 | Expresarse correctamente de manera oral y escrita en una de las dos lenguas oficiales de la URV. |