Grado en Educación Primaria (2009) |
Asignaturas |
LENGUAJE MUSICAL |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2023_24 |
Asignatura | LENGUAJE MUSICAL | Código | 11234212 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | ||||
Actividades introductorias |
|
PROVA TEÒRICA: Es valorarà el grau d’assimilació dels continguts conceptuals de l’assignatura. |
10 | ||||
Trabajos |
|
TREBALL Es valorarà la creativitat, l'harmonització, i l'adaptació als alumnes d'una composició feta amb el suport de les TIC |
40 | ||||
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria |
|
PROVA ORAL Es valorarà la capacitat per llegir una partitura amb correcció d'entonació i ritme. |
50 | ||||
Otros |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
Challey, J. i altres. Teoría completa de la música” (2 vol2.) Alphonse Leduc. París. 1964. López de Arenosa, E.Ritmo y lectura, vol. I. Real musical. López de Arenosa, E. Dictado musical. Real Musical. Madrid. Navarrete, A. i altres.El lenguaje musical. Sociedad Didáctico Musical. Oliver, A., López de Arenosa, E., Pildain, J.Lenguaje musical. Real Musical. de Pedro, D.Teoría de la música.Real Musical. Zamacois, J.Teoría de la música .(2 vols).Labor D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |