2020_21
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Educación Primaria (2009)
 Asignaturas
  EL JUEGO Y SU APLICACION EN EL CONTEXTO ESCOLAR
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias Són un conjunt d'activitats que el seu objectiu és contextualitzar l'assignatura i intentar identificar el nivell de competència dels estudiants respecte als diferents temes.
Presentaciones/exposiciones Són activitats que el seu objectiu és que els alumnes realitzin la presentació pública d'algun tema o contingut de l'assignatura, preferentment utilitzant suport de mitjans tecnològics.
Supuestos prácticos / Estudio de casos en el aula ordinaria Són el conjunt d'activitats pràctiques de caràcter motriu que es desenvoluparan durant les sessions de seminari. Els alumnes les hauran de planificar i executar, servint com a motiu per a l'anàlisi i la reflexió sobre els diferents continguts, competències i resultats d'aprenentatge de l'assignatura.
Trabajos Són el conjunt de tasques que l'alumne haurà de realitzar, tant de forma individual com a en grup, que quedaran recollides en un document en qualsevol tipus de format.
Sesión magistral Són sessions de caràcter expositiu desenvolupades pel professor amb el conjunt del grup classe, amb l'objectiu d'explicar un tema per al seu posterior treball per part dels alumnes, tant en el context de la classe o de forma autònoma.
Atención personalizada Són sessions de caràcter individual o col·lectiu que el seu objectiu és tractar temes específics relatius l'activitat dels alumnes. Aquestes sessions permetran desenvolupar treballs o activitats adaptades a les necessitats dels alumnes o realitzar un seguiment de les mateixes.
Si algun alumne/a presenta alguna necessitat educativa pot parlar amb el professor/a per tal de fer les adaptacions que calguin.