Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ EDUCATIVA A L'ALUMNAT AMB DISCAPACITAT SENSORIAL I MOTÒRICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | INTERVENCIÓ EDUCATIVA A L'ALUMNAT AMB DISCAPACITAT SENSORIAL I MOTÒRICA | Codi | 11234217 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix els principis, fonaments, referents ideològics i normatius de l'Atenció a la Diversitat. | |
A2 |
Desenvolupa programes d'intervenció d'Atenció a la Diversitat. | |
A4 |
Reflexiona sobre les diverses realitats i entorns educatius. | |
A5 |
Reflexiona sobre les diverses realitats i entorns educatius. | |
A7 |
Reflexiona sobre les diverses realitats i entorns educatius. Coneix els principis, fonaments, referents ideològics i normatius de l'Atenció a la Diversitat. Analitza criticament les aportacions de l'Atenció a la Diversitat en els diferents àmbits de l'educacio. | |
A8 |
Analitza criticament les aportacions de l'Atenció a la Diversitat en els diferents àmbits de l'educacio. | |
A9 |
Desenvolupa programes d'intervenció de l'Atenció a la Diversitat. | |
MAD3 |
Analiza criticament les aportacions de l'atenció a la diversitat en els diferents àmbits de l'educació. | |
MAD4 |
Desenvolupa programes d'intervenció d'atenció a la diversitat. | |
MAD1 |
Coneix els principis, fonaments, referents ideològics i normatius de l'Atenció a la Diversitat. | |
MAD2 |
Coneix la diversitat en i dels entorns educatius i els seus processos d¡ensenyança-aprenentatge. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B2 |
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Elabora una estratègia per a resoldre el problema Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Proposa millores a les orientacions relatives de com realitzar el treball amb qualitat | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués En les seves presentacions utilitza medis de suport Sap respondre a les preguntes que se li formulen El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Fa presentacions interessants i convincents Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B8 |
Descriu la situació que justifica la necessitat del projecte Estableix objectius clars pel projecte Planifica una avaluació dels resultats dels projectes Identifica possibles riscos inherents al projecte | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |