2012_13
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Primària (2009)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ, LECTURA I ESCRIPTURA
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Una sessió destinada a la presentació de l'assignatura, el seu funcionament i el sistema d'avaluació.
Per a cadascun dels mòduls es preveuen activitats d'activació de coneixements previs dels alumnes.

Sessió Magistral Explicació dels continguts dels mòduls amb suport de material digital.
Supòsits pràctics/ estudi de casos Estudi i resolució de casos pràctics relacionats amb el contingut dels mòduls. Es valorarà la rellevància conceptual en la resolució dels casos.
Seminaris Lectures guiades i anàlisi de fonts documentals diverses.
Es valorarà la capacitat de relacionar teoria i pràctica.
Debats Grups de discussió sobre àmbits de la matèria.
Es valorarà la qualitat de les aportacions i les fonts de documentació consultades.
Presentacions / exposicions Els alumnes, individualment o en equips de treball, exposaran les activitats plantejades en cada mòdul.
Es valorarà la qualitat de les presentacions, tant pel que fa al contingut com la forma.
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge Elaboració i presentació de treballs individuals i de grup que representen evidències significatives del procés d’aprenentatge de l’alumne. El portafoli és el producte que concreta l’avaluació continua i l’autorregulació del procés d’aprenentatge.
Atenció personalitzada El sentit de l'atenció personalitada és l'avaluació formativa i formadora del procés d'ensenyament i aprenentatge. Es concreta en el seguiment del treball de l'alumne, en l'oferiment d'ajuda educativa per l'autoregulació del seu aprenentatge i en el retorn qualitatiu comentat tant del seu procés de treball com dels productes lliurats.