Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ EDUCATIVA SEGONS LES CAPACITATS INTEL·LECTUALS DE L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | INTERVENCIÓ EDUCATIVA SEGONS LES CAPACITATS INTEL·LECTUALS DE L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA | Codi | 11234223 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||
Treballs |
|
Realització de dos treballs relacionats amb la temàtica de l'assignatura (deficiència mental i altes capacitats) | 30% | |||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Assistència al 80% de les sessions i realització de les pràctiques de forma individual i grupal. | 25% | |||||||
Proves de desenvolupament |
|
Prova escrita on es valoraran els continguts treballats a la matèria | 45% | |||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura cal que totes les activitats d'avaluació siguin positives. Hi haurà recuperació de les proves escrites i treballs (màxim un 5). Treballs en grup (màxim 3 persones) seguint les orientacions formals per elaborar articles donades pel departament de Pedagogia de la URV. És valorà la consulta de fonts diverses bibliogràfiques i la qualitat de la informació, innovació i esperit crític i pràctic. Les pràctiques són presencials i obligatòries (com a mínim el 80% i les absències justificades). En casos excepcionals cal parlar amb el professor/a. Si algun alumne/a presenta alguna necessitat educativa pot parlar sense cap problema amb el professor/a per tal de fer les adaptacions que calguin. |