Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ EDUCATIVA SEGONS LES CAPACITATS INTEL·LECTUALS DE L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | INTERVENCIÓ EDUCATIVA SEGONS LES CAPACITATS INTEL·LECTUALS DE L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA | Codi | 11234223 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||
Treballs |
|
Lectura i comentari sobre un llibre que tracti de la discapacitat intel·lectual o sobre les altes capacitats | 30% | |||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Assistència al 80% de les sessions i realització de les pràctiques de forma individual i grupal. | 30% | |||||||
Proves de desenvolupament |
|
Prova escrita on es valoraran els continguts treballats a la matèria | 40% | |||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament. Per aprovar l'assignatura cal que totes les activitats d'avaluació siguin positives. Hi haurà recuperació de les proves escrites i treballs (màxim un 5). Treballs en grup (màxim 3 persones) seguint les orientacions formals per elaborar articles donades pel departament de Pedagogia de la URV. És valorà la consulta de fonts diverses bibliogràfiques i la qualitat de la informació, innovació i esperit crític i pràctic. Les pràctiques són presencials i obligatòries (com a mínim el 80% i les absències justificades). En casos excepcionals cal parlar amb el professor/a. Si algun alumne/a presenta alguna necessitat educativa pot parlar sense cap problema amb el professor/a per tal de fer les adaptacions que calguin. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |