2013_14
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Primària (2009)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ EDUCATIVA SEGONS LES CAPACITATS INTEL·LECTUALS DE L'ALUMNAT D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A2
MAD4
B3
B4
B5
C4
Lectura i comentari sobre un llibre que tracti de la discapacitat intel·lectual o sobre les altes capacitats 30%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
B2
B4
B6
Assistència al 80% de les sessions i realització de les pràctiques de forma individual i grupal. 30%
Proves de desenvolupament
MAD3
MAD4
MAD1
MAD2
B2
B3
C4
Prova escrita on es valoraran els continguts treballats a la matèria 40%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament.

Per aprovar l'assignatura cal que totes les activitats d'avaluació siguin positives.

Hi haurà recuperació de les proves escrites i treballs (màxim un 5).

Treballs en grup (màxim 3 persones) seguint les orientacions formals per elaborar articles donades pel departament de Pedagogia de la URV. És valorà la consulta de fonts diverses bibliogràfiques i la qualitat de la informació, innovació i esperit crític i pràctic.

Les pràctiques són presencials i obligatòries (com a mínim el 80% i les absències justificades). En casos excepcionals cal parlar amb el professor/a.

Si algun alumne/a presenta alguna necessitat educativa pot parlar sense cap problema amb el professor/a per tal de fer les adaptacions que calguin.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.