2023_24
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
Grau en Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Assignatures
  ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE L'EDUCACIÓ MUSICAL, VISUAL I PLÀSTICA I
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A2
A10
B3
B4
C3
C4
realització de treballs pràctics a l'aula específica (visual i plàstica, música)

realització de treballs escrits entorn dels temes de la materia
33%

33%
Proves mixtes
A1
A10
C4
proves de preguntes curtes i/o de desenvolupament de temes 33%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Els blocs ensenyament/aprenentatge de la música i ensenyament/aprenentatge de l'educació visual i plàstica son el 50% per cent, cadascun, de la matèria ensenyament/aprenentatge de l'educació musical, visual i plàstica. Per aprovar la matèria cal tenir aprovades les dos parts que la componen.

-Consideracions per al bloc ensenyament/aprenentatge de l'educació visual i plàstica:

1. la via ordinària d'avaluació requereix una assistència habitual a un 80% de les classes. Cas de no comptar amb l'assistència referida, l'avaluació serà per la via d'alumnes no assistents que es detalla més endavant.

2. Els treballs en grup poden ser qualificats amb co-avaluació dels companys/es de grup.

3. l'avaluació per la via ordinària comprèn creacions artístiques amb mitjans plàstics i/o visuals, i treballs de recerca i proves teòriques sobre temes de l’assignatura. El pes a la nota de cada element avaluable s’explicita a classe a l’inici de curs i consta a moodle en un document que estarà en tot moment disponible per a l’alumnat. Serà preceptiu lliurar les tasques de les tres fonts d’avaluació, creacions artístiques, treballs de recerca i proves teòriques per a ser avaluat/ada, però no s'estableixen requisits per a fer la mitja (p.e., aprovar els blocs d'avaluació amb una nota mínima).

Per als treballs pràctics, s'establiran unes dates de lliurament. Atès que la cooperació i la posta en comú son aspectes essencials de la metodologia emprada, no respectar els terminis perjudica la marxa del grup classe. Els alumnes que incompleixin els terminis per als lliuraments reiteradament passaran a considerar-se no assistents i hauran de ser avaluats per la via d'alumnes no assistents.

Es poden formular treballs optatius, d'aprofundiment, que en cap cas poden repercutir negativament en la nota.

Els alumnes no assistents han de presentar els treballs i realitzar un examen sobre els aspectes desenvolupats al llarg del curs, tant a les sessions teòriques com a les de seminari i laboratori.

Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims (competència lingüística , redactat, estructura, aspectes formals, etc) aprovats pel Consell de Mestres per a ser avaluat positivament.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l’alumnat.