Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
PROCESOS Y CONTEXTOS EDUCATIVOS |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 |
Asignatura | PROCESOS Y CONTEXTOS EDUCATIVOS | Código | 11254002 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
18 | Formación básica | Primer | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | |||||||
Trabajos |
|
L'estudiant ha de realitzar un treball individual i treballs en equip. | 30% | |||||||
Pruebas de desarrollo |
|
Avaluació dels continguts treballats a la matèria a partir de proves de desenvolupament | 50% | |||||||
Otros | Activitats de classe i participació en fòrums de discussió virtual |
20% |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
${1}iPer superar l'assignatura cal APROVAR les proves de desenvolupament, els treballs en equip i el treball individual indicats a la Guia Docent.${1}i ${1}iEs considera aprovat una puntuació superior o igual a 5; puntuació que s'haurà d'assolir de forma independent en cadascuna de les tres activitats amb pes directe a la nota. (Prova escrita, treballs en equip i treball individual). L'alumnat que no superi alguna d'aquestes activitats tindrà opció a realitzar una recuperació proposada pel/per la professor/a. El lliurament de les activitats de recuperació es concentraran al final del període lectiu.${1}i ${1}iTotes les activitats de recuperació tindran una puntuació màxima de 5 punts.${1}i ${1}iL'assistència a classe és recomanada i obligatòria. L'alumnat que no assisteixi amb regularitat a les classes presencials (80%), haurà de fer i superar un treball complementari (Pla Alternatiu) a efectes de qualificació de l'apartat d'activitats de classe. L'alumnat ha de comunicar al/a la professor/a de la matèria al principi de curs (setembre i octubre), si es dona el cas, la necessitat de realitzar el Pla Alternatiu.${1}i |