Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
APRENDIZAJE Y DESARROLLO DE LA PERSONALIDAD |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 |
Asignatura | APRENDIZAJE Y DESARROLLO DE LA PERSONALIDAD | Código | 11254003 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
18 | Formación básica | Primer | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | |||||||||||
Portafolios / Carpeta de aprendizaje |
|
Ajustament a les demandes realitzades. Implicació i actitud responsable en el treball personal i d’equip. Iniciativa en la cerca d’informació. Pertinència i rellevància del treball elaborat. Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de tasques. Utilitza les tecnologies de la informació. Correcció en la presentació de treballs orals i escrits. |
20% | |||||||||||
Seminarios |
|
Implicació i actitud responsable en el treball personal i d’equip. Iniciativa en la cerca d’informació. Pertinència i rellevància del treball elaborat. Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de tasques. Correcció en la presentació de treballs orals i escrits. Pensament crític i aplicació dels continguts apresos. |
40% | |||||||||||
Pruebas objetivas de tipo test |
|
Superació del 50% de la prova. | 40% | |||||||||||
Otros |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
Requisits per aprovar cada bloc de la matèria (bàsica, evolutiva o educativa): Per aprovar cada bloc cal obtenir com a mínim una puntuació de 5 en cada una de les parts que formen l'avaluació (carpetes i/o seminaris, i la prova objectiva). Per tant, en el cas que es tregui una nota inferior a 5, ja sigui a la carpeta d'aprenentatge o a la prova objectiva no es farà mitja entre les dos parts, i es posarà com a nota final del bloc la nota suspesa. No s'aprovarà cap prova objectiva, presentació, treball, activitat escrita ni activitat oral que no demostri un bon domini de la llengua. Recuperació/Segona convocatòria: En cadascun dels blocs de la matèria es preveu una recuperació. En la recuperació l'alumne com a màxim pot obtenir una puntuació de 5. Nota final de matèria: Els percentatges de cada bloc pel que fa a la nota final de la matèria són els següents: Bloc Processos psicològics bàsics: 18% Bloc Psicologia del Desenvolupament:41% Bloc Psicologia de l'Educació: 41% D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. Si es treu una nota inferior a 5 en algun dels blocs de la matèria (bàsica, evolutiva o educativa) o un no presentat s'han de tenir en compte els següents criteris: Assistència a les classes presencials per tenir dret a l'avaluació continuada: L'assistència a les classes presencials de tots els blocs de la matèria és obligatòria: el 80% d'assistència, tant a classes magistrals com a seminaris, és el mínim per poder tenir dret a l'avaluació; en cas contrari, es considerarà no presentat. Cada professor/a establirà els mecanismes que cregui convenient per constatar l'assistència de l'alumnat a classe. Avaluació continuada: El 60% de la nota s'atribueix a la carpeta d'aprenentatge i a la nota dels seminaris, el pes que tingui cada una d'aquestes metodologies serà determinat pel professor que imparteix la matèria. |