Grado de Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
LA ESCUELA INCLUSIVA Y ATENCIÓN PRECOZ |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2014_15 |
Asignatura | LA ESCUELA INCLUSIVA Y ATENCIÓN PRECOZ | Código | 11254005 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Segundo | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Presentació de l'assignatura |
Sesión magistral | Presentació dels continguts conceptuals |
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria | Anàlisi de documents audiovisuals, lectures i comentaris d'articles, etc. Donada una situació concreta, buscar possibles alternatives per tal d'ajustar la intervenció psicoeducativa. |
Prácticas a través de TIC | Recerca de recursos d'atenció a la diversitat a Internet |
Trabajos | Treball d'aprofundiment d'un tema de l'assignatura |
Debates | Discussió i argumentació de punts problemàtics per fer realitat una escola inclusiva |
Atención personalizada | Tutories personalitzades d'atenció a l'alumnat. |