Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
INFANCIA, SALUD Y ALIMENTACIÓN |
Competencias |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2020_21 |
Asignatura | INFANCIA, SALUD Y ALIMENTACIÓN | Código | 11254007 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
12 | Formación básica | Segundo | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Competencias Específicas |
A2 | Promoure i facilitar els aprenentatges en la primera infància, des d'una perspectiva globalitzadora i integradora de les diferents dimensions cognitiva, emocional, psicomotora i volitiva. | |
A8 | Conèixer fonaments de dietètica i higiene infantils. Conèixer Fonaments d'atenció primerenca i les bases i desenvolupaments que permeten comprendre els processos psicològics, d'aprenentatge i de construcció de la personalitat en la primera infància. | |
A10 | Actuar com orientador de pares i mares en relació amb l'educació familiar en el període 0-6 i dominar habilitats socials en el tracte i relació amb la família de cada estudiant i amb el conjunt de les famílies. | |
A12 | Comprendre la funció, les possibilitats i els límits de l'educació a la societat actual i les competències fonamentals que afecten als col•legis d'educació infantil i als seus professionals. Conèixer models de millora de la qualitat amb aplicació als centres educatius. | |
Tipo B | Código | Competencias Transversales |
B3 | Aplicar el pensamiento crítico, lógico y creativo, demostrando capacidad de innovación | |
B4 | Trabajar de forma autónoma con responsabilidad e iniciativa | |
B5 | Trabajar en equipo de forma cooperativa y responsabilidad compartida | |
B6 | Comunicar información, ideas, problemas y soluciones de manera clara y efectiva en público o ámbitos técnicos concretos | |
Tipo C | Código | Competencias Nucleares |
C3 | Gestionar la información y el conocimiento. | |
C4 | Expresarse correctamente de manera oral y escrita en una de las dos lenguas oficiales de la URV. | |
C5 | Comprometerse con la ética y la responsabilidad social como ciudadano y como profesional. |