2020_21
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Educación Infantil (2009)
 Asignaturas
  ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA MÚSICA, LA EXPRESIÓN PLÁSTICA Y LA EXPRESIÓN CORPORAL I
   Resultados de aprendizaje
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
 A1 Coneix els fonaments musicals, plàstics i d'expressió corporal del currículum d'educació infantil, així com les teories sobre l'adquisició i desenvolupament dels aprenentatges corresponents.
Elabora propostes didàctiques encaminades al desenvolupament de la percepció i expressió musical, les habilitats motrius, el dibuix, els mitjans plàstics i la creativitat.
 A2 Coneix i utilitza cançons per promoure l'educació auditiva, rítmica i vocal.
Utilitza el joc com a recurs didàctic i dissenya activitats d'aprenentatge basades en principis lúdics.
Analitza els mitjans audiovisuals i les seves implicacions educatives.
Promou la sensibilitat relativa a l'expressió plàstica i a la creació artística.
 A11 Elabora propostes didàctiques encaminades al desenvolupament de la percepció i expressió musical. les habilitats motrius, el dibuix, els mitjans plàstics i la creativitat.
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 B1 Tiene una visión de conjunto de las diferentes teorías o metodologías de una asignatura.
Adopta autónomamente las estrategias de aprendizaje en cada situación.
Realiza aportaciones significativas o ciertas innovaciones.
 B3 Reflexiona sobre las nuevas formas de hacer las cosas.
Experimenta con procedimientos nuevos.
 B4 Propone mejoras a las orientaciones relativas de cómo realizar el trabajo con calidad.
Tipo C Código Resultados de aprendizaje
 C3 Localiza y accede a la información de manera eficaz y eficiente.
Reflexiona, revisa y evalúa el proceso de gestión de la información.
 C4 Produce un texto oral bien estructurado, claro y eficaz.
Produce un texto escrito gramaticalmente correcto.
Produce un texto escrito bien estructurado, claro y rico.