Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA MÚSICA, LA EXPRESIÓN PLÁSTICA Y LA EXPRESIÓN CORPORAL II |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2020_21 |
Asignatura | ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA MÚSICA, LA EXPRESIÓN PLÁSTICA Y LA EXPRESIÓN CORPORAL II | Código | 11254102 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
12 | Obligatoria | Tercer | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
A1 |
Coneix els fonaments musicals, plàstics i d'expressió corporal del currículum d'educació infantil, així com les teories sobre l'adquisició i desenvolupament dels aprenentatges corresponents. Elabora propostes didàctiques encaminades al desenvolupament de la percepció i expressió musical, les habilitats motrius, el dibuix, els mitjans plàstics i la creativitat. | |
A2 |
Coneix i utilitza cançons per promoure l'educació auditiva, rítmica i vocal. Utilitza el joc com a recurs didàctic i dissenya activitats d'aprenentatge basades en principis lúdics. Analitza els mitjans audiovisuals i les seves implicacions educatives. Promou la sensibilitat relativa a l'expressió plàstica i a la creació artística. | |
A11 |
Elabora propostes didàctiques encaminades al desenvolupament de la percepció i expressió musical. les habilitats motrius, el dibuix, els mitjans plàstics i la creativitat. Coneix i utilitza cançons per promoure l'educació auditiva, rítmica i vocal. | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
B1 |
Comprende los elementos que componen una disciplina. Tiene una visión de conjunto de las diferentes teorías o metodologías de una asignatura. Adopta autónomamente las estrategias de aprendizaje en cada situación. Realiza aportaciones significativas o ciertas innovaciones. | |
B3 |
Busca nuevos procedimientos y métodos para hacer las cosas. Encuentra nuevos métodos para hacer las cosas. Encuentra nuevos métodos para hacer las cosas de otra manera. | |
B4 |
Presenta resultados de aquello que se espera en el tiempo previsto. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |
C4 |
Produce un texto oral gramaticalmente correcto. Produce un texto oral adecuado a la situación comunicativa. Produce un texto escrito gramaticalmente correcto. Produce un texto escrito bien estructurado, claro y rico. Produce un texto escrito adecuado a la situación comunicativa. |