2023_24
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
english 
Bachelor's Degree in Infant Education (2009)
 Subjects
  TEACHING AND LEARNING MUSIC, ARTISTIC EXPRESSION AND CORPORAL EXPRESSION II
   Assessment
Methodologies Competences Description Weight        
Laboratory practicals
A2
A11
C4
- Realització de treballs pràctics a l'aula específica (visual i plàstica, música, psicomotricitat) 33%
Assignments
B1
B3

- Realització de treballs escrits entorn dels temes de la matèria




33%
Mixed tests
A1
A11
B3
C4
Proves que combinen preguntes de desenvolupament, preguntes objectives de preguntes curtes 33%
Others  
 
Other comments and second exam session

Els blocs ensenyament/aprenentatge de la música i ensenyament/aprenentatge de l'educació visual i plàstica son el 50% per cent, cadascun, de la matèria ENSENYAMENT I APRENETATGE DE LA MÚSICA, L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA I L'EXPRESSIÓ CORPORAL II. Per aprovar la matèria cal tenir aprovades les dos parts que la componen.

-Consideracions per al bloc ensenyament/aprenentatge de l'educació visual i plàstica:

1. la via ordinària d'avaluació requereix una assistència habitual a un 80% de les classes. Cas de no comptar amb l'assistència referida, l'avaluació serà per la via d'alumnes no assistents que es detalla més endavant.

2. Els treballs en grup poden ser qualificats amb co-avaluació dels companys/es de grup.

3. l'avaluació per la via ordinària comprèn creacions artístiques amb mitjans plàstics i/o visuals, i treballs de recerca i proves teòriques sobre temes de l’assignatura. El pes a la nota de cada element avaluable s’explicita a classe a l’inici de curs i consta a moodle en un document que estarà en tot moment disponible per a l’alumnat. Serà preceptiu lliurar les tasques de les tres fonts d’avaluació, creacions artístiques, treballs de recerca i proves teòriques per a ser avaluat/ada, però no s'estableixen requisits per a fer la mitja (p.e., aprovar els blocs d'avaluació amb una nota mínima).

Per als treballs pràctics, s'establiran unes dates de lliurament. Atès que la cooperació i la posta en comú son aspectes essencials de la metodologia emprada, no respectar els terminis perjudica la marxa del grup classe. Els alumnes que incompleixin els terminis per als lliuraments reiteradament passaran a considerar-se no assistents i hauran de ser avaluats per la via d'alumnes no assistents.

Es poden formular treballs optatius, d'aprofundiment, que en cap cas poden repercutir negativament en la nota.

Els alumnes no assistents han de presentar els treballs i realitzar un examen sobre els aspectes desenvolupats al llarg del curs, tant a les sessions teòriques com a les de seminari i laboratori.

Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims (competència lingüística , redactat, estructura, aspectes formals, etc) aprovats pel Consell de Mestres per a ser avaluat positivament.

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l’alumnat.