2020_21
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Educación Infantil (2009)
 Asignaturas
  ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LENGUAS Y LECTO-ESCRITURA III
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Seminarios
B3
B6
Es reforçarà els temes teòrics amb la resolució de problemes, debats i un treball d'anàlisi i de síntesi raonat. 20%
Presentaciones/exposiciones
A3
B5
B6
C4
Consistirá en el disseny i presentació per part d'un grup de les pràctiques oportunes sobre els temes proposats, casos i situacions presentats a l'aula. 60%
Prácticas a través de TIC
B3
C1
Realització de les activitats que s'indicaran a l'espai virtual de l'assignatura. 20%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.

Convocatòries d'exàmens:

- L'alumne té dret a una segona convocatòria d'examen en cas de suspendre la primera

- No es contempla la 2a convocatòria com una oportunitat de pujar nota.

Avaluació:

- S'aplicaran els criteris de correcció lingüística de la URV

- Hi haurà un pla alternatiu pels alumnes que no assisteixen a classe per causa justificada. Es consensuarà amb l'alumne a l'inici del curs.

Presentació de treballs:

- Tot treball presentat més allà de la data límit marcada tindrà una penalització del 25%.

- No s'acceptaran treballs passat 15 dies de la data límit de presentació fixada en l'espai Moodle de l'assignatura.