Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES, CIENCIAS SOCIALES Y LAS MATEMÁTICAS III |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 |
Asignatura | ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES, CIENCIAS SOCIALES Y LAS MATEMÁTICAS III | Código | 11254109 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Cuarto | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
A1 |
Coneix els principis i bases per la didàctica de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques en l’etapa i les estratègies didàctiques per el seu desenvolupament. Construeix una base sòlida de coneixements sobre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques. Coneix i valora críticament el currículum. Realitza propostes didàctiques i sap justificar-les. | |
A2 |
Coneix els principis i bases per a la didàctica de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques en l'etapa i les estratègies didàctiques per al seu desenvolupament. Comprendre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques com a coneixement sociocultural. Promou i facilita els aprenentatges en la primera infància des d’una perspectiva globalitzadora. Construeix una base sòlida de coneixements sobre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques. | |
A3 |
Elabora i aplica propostes diàctiques en relació a la interacció entre la ciència, la tècnica, l'estructura social i les matemàtiques. | |
A7 |
Proposa experiències d’iniciació a les tecnologies de la informació i la comunicació en l’àmbit de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques. Coneix la metodologia científica i promou el pensament científic i l'experimentació. Utilitza la metodologia científica per a disssenyar activitats escolars relatives a les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques del currículum de l'Educació Infantil, tot utilitzant el pensament crític, lògic i creatiu. Elabora i aplica propostes diàctiques en relació a la interacció entre la ciència, la tècnica, l'estructura social i les matemàtiques. Coneix i sap utilitzar les TIC com a recursos didàctics. Comprendre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques com a coneixement sociocultural. | |
A11 |
Coneix la metodologia científica i promou el pensament científic i l’experimentació, utilitzant la metodologia científica per dissenyar activitats escolars relatives a les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques del curriculum de l’educació infantil, utilitzant el pensament crític, lògic i creatiu. Reflexiona i analitza sobre propostes didàctiques elaborades per altres i sobre les pràctiques d’aula amb el fi d’innovar i optimitzar la labor. | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
B3 |
Busca nuevos procedimientos y métodos para hacer las cosas. Experimenta con procedimientos nuevos. Analiza una situación dada e identifica aspectos que deben mejorar. Propone nuevas ideas, oportunidades o soluciones a problemas y/o procesos conocidos. | |
B4 |
Gestiona y organiza el trabajo y el tiempo acuerdo con la planificación dada. Hace el trabajo previsto acuerdo con los criterios de calidad dados. Propone mejoras a las orientaciones relativas de cómo realizar el trabajo con calidad. | |
B5 |
Participa de forma activa y comparte información, conocimiento y experiencias. Colabora activamente en la planificación del trabajo en equipo, en la distribución de las tareas y plazos requeridos. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |
C2 |
Utiliza programario para la comunicación off-line: editores de textos, hojas de cálculo y presentaciones digitales. Utiliza programario para la comunicación on-line: herramientas interactivas (web, Moodle, blogs...), correo electrónico, foros, chat, videoconferencias, herramientas de trabajo colaborativo... | |
C3 |
Evalúa críticamente la información y sus fuentes y la incorpora a la propia base de conocimientos y a su sistema de valores. | |
C4 |
Produce un texto oral gramaticalmente correcto. Produce un texto oral bien estructurado, claro y eficaz. Produce un texto escrito gramaticalmente correcto. Produce un texto escrito bien estructurado, claro y rico. |