Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
PROYECTO ARTÍSTICO |
Competencias |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 |
Asignatura | PROYECTO ARTÍSTICO | Código | 11254204 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Competencias Específicas |
A2 | Promoure i facilitar els aprenentatges en la primera infància, des d'una perspectiva globalitzadora i integradora de les diferents dimensions cognitiva, emocional, psicomotora i volitiva. | |
MEMD1 | Conèixer els fonaments didàctics de la dansa i la música i ser capaç de realitzar adaptacions que permetin accedir als nens al seu ús com a mitjà d’expressió. | |
MEMD5 | Conèixer i saber aplicar les diferents estratègies metodològiques per l’ensenyament de l’educació musical, potenciant la seva adquisició, comprensió i expressió en l’etapa d’educació infantil. | |
MEMD6 | Elaborar propostes de programació a partir dels elements que integren el disseny curricular de l’àrea de música en educació infantil. | |
Tipo B | Código | Competencias Transversales |
B1 | Aprender a aprender | |
B3 | Aplicar el pensamiento crítico, lógico y creativo, demostrando capacidad de innovación | |
B4 | Trabajar de forma autónoma con responsabilidad e iniciativa | |
B6 | Comunicar información, ideas, problemas y soluciones de manera clara y efectiva en público o ámbitos técnicos concretos | |
Tipo C | Código | Competencias Nucleares |
C4 | Expresarse correctamente de manera oral y escrita en una de las dos lenguas oficiales de la URV. |