Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (2009) |
Assignatures |
ASPECTES EDUCATIUS I PROGRAMES D'INTERVENCIÓ PER L'ALUMNAT AMB DISCAPACITAT SENSORIAL I MOTÒRICA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | ASPECTES EDUCATIUS I PROGRAMES D'INTERVENCIÓ PER L'ALUMNAT AMB DISCAPACITAT SENSORIAL I MOTÒRICA | Codi | 11254217 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Realització de les pràctiques de forma individual i grupal. | 30% | ||||||||
Treballs |
|
Realització de 3 treballs relacionats amb la temàtica de la matèria (discapacitat visual, auditiva i motòrica) | 20% | ||||||||
Proves mixtes |
|
Prova escrita on es valoraran els continguts treballats a la matèria. | 50% | ||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament. Per aprovar l'assignatura cal que totes les parts de l'avaluació estiguin aprovades amb un mínim de 5. Les parts suspeses tindran opció de recuperació. En cas de recuperació de les proves escrites i treballs/supòsists pràctics la nota màxima serà un 5. |