2018_19
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
 
 
Grado en Educación Infantil (2009)
 Asignaturas
  COMPETENCIA COMUNICATIVA ORAL Y CULTURA POPULAR
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias La introducció a l'assignatura inclou activitats de presentació per part de la professora i de l'alumnat. Cada bloc temàtic també hi haurà unes activitats introductòries que implicaran la participació activa dels matriculats a l'assignatura.
Portafolios / Carpeta de aprendizaje El resultat de l'avaluació continuada donarà com a resultat un portafoli en què els i les alumnes hauran deixat constància dels seus aprenentatges, de les seves vivències, les reflexions... i unes conclusions sobre els continguts de l'assignatura.
Prácticas a través de TIC Alguns dels treballs que es demanaran durant l'assignatura impliquen l'ús de programes i serveis 2.0.
Debates L'alumnat prepararà un debat en què haurà de defensar una postura davant d'un altre grup. Caldrà treballar prèviament el tema i portar la informació necessària el dia del debat.
Presentaciones/exposiciones Es duran a terme presentacions/exposicions de materials, activitats i altres produccions individuals i/o grupals amb la finalitat d'avaluar la didàctica de l'alumnat i el domini de la llengua oral.
Prácticas de campo / salidas S'està treballant en una iniciativa per participar en un "Conta contes" en anglès en una biblioteca municipal. L'alumnat prepararia per grups un conte en anglès i l'hauria d'explicar davant d'un públic infantil real.
Trabajos L'assignatura inclou una sèrie de treballs sobre les diferents temàtiques que es vagin treballant. Alguns orals i altres escrits.
Resolución de problemas/ejercicios Durant les sessions es proposaran exercicis pràctics (tant de llengua com de planificació o programació de sessions) i en ocasions es plantejaran problemes que l'alumnat haurà de resoldre.
Sesión magistral Els principals blocs temàtics aniran acompanyats d'una presentació de la teoria més rellavant vinculada a la pràctica que es tracta.
Atención personalizada L'alumnat haurà de mantenir com a mínim una trobada durant el curs amb la professora per parlar dels seus treballs i per comprovar els progressos en llengua.