Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
COMPETENCIA COMUNICATIVA ORAL Y CULTURA POPULAR |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 |
Asignatura | COMPETENCIA COMUNICATIVA ORAL Y CULTURA POPULAR | Código | 11254222 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
12 | Optativa | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | La introducció a l'assignatura inclou activitats de presentació per part de la professora i de l'alumnat. Cada bloc temàtic també hi haurà unes activitats introductòries que implicaran la participació activa dels matriculats a l'assignatura. |
Portafolios / Carpeta de aprendizaje | El resultat de l'avaluació continuada donarà com a resultat un portafoli en què els i les alumnes hauran deixat constància dels seus aprenentatges, de les seves vivències, les reflexions... i unes conclusions sobre els continguts de l'assignatura. |
Prácticas a través de TIC | Alguns dels treballs que es demanaran durant l'assignatura impliquen l'ús de programes i serveis 2.0. |
Debates | L'alumnat prepararà un debat en què haurà de defensar una postura davant d'un altre grup. Caldrà treballar prèviament el tema i portar la informació necessària el dia del debat. |
Presentaciones/exposiciones | Es duran a terme presentacions/exposicions de materials, activitats i altres produccions individuals i/o grupals amb la finalitat d'avaluar la didàctica de l'alumnat i el domini de la llengua oral. |
Prácticas de campo / salidas | S'està treballant en una iniciativa per participar en un "Conta contes" en anglès en una biblioteca municipal. L'alumnat prepararia per grups un conte en anglès i l'hauria d'explicar davant d'un públic infantil real. |
Trabajos | L'assignatura inclou una sèrie de treballs sobre les diferents temàtiques que es vagin treballant. Alguns orals i altres escrits. |
Resolución de problemas/ejercicios | Durant les sessions es proposaran exercicis pràctics (tant de llengua com de planificació o programació de sessions) i en ocasions es plantejaran problemes que l'alumnat haurà de resoldre. |
Sesión magistral | Els principals blocs temàtics aniran acompanyats d'una presentació de la teoria més rellavant vinculada a la pràctica que es tracta. |
Atención personalizada | L'alumnat haurà de mantenir com a mínim una trobada durant el curs amb la professora per parlar dels seus treballs i per comprovar els progressos en llengua. |