2012_13
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau d'Educació Infantil (2009)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ I LLENGUATGE
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Activitats Introductòries
A1
A2
MAD2
MAD4
Valoració de la disposició prèvia cap a l'assignatura (motivació, expectatives), la implicació i participació, i la regulació del treball individual i d'equip. 5%
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge
A1
A2
MAD2
MAD4
B5
C2
C4
La carpeta d'aprenentatge és el recull de totes les activitats realitzades en la matèria. Els criteris d'avaluació són els següents:
- Ajustament a les demandes realitzades.
- Actitud responsable i implicació en el trebal d'equip.
- Iniciativa en la cerca d¡informació.
- Pertinència i rellevància del treball elaborat.
- Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de tasques.
- Utilització avançada de les tecnologies de la informació i la comunicació.
- Correcció lingüística en la presentació de treballs.
55%
Proves de desenvolupament
MAD2
C4
Superació de proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe i refernciats en documents i materials de treball. 40%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

D'acord amb els objectius, els continguts i el funcionament proposat, l'avaluació de l'assignatura és continuada i exigeix la implicació personal i permanent de l'alumnat i del grup d'alumnes en les activitats programades i en el control i la regulació de l'aprenentatge individual i col·lectiu.

Des d'aquesta perspectiva, és necessari controlar la implicació responsable de l'alumnat en la proposta de treball i, en conseqüència, l'assistència regular, que en cap cas pot ser inferior al 80 % de les sessions. S'entén per assistència regular la presència de l'alumnat i dels membres del grup de treball a les sessions previstes en el calendari de treball de l'assignatura.

Informació sobre l'avaluació:

- Per tenir dret a l'avaluació continuada és requisit imprescindible l'assistència a classe.

- Per aprovar cal un mínim de 5, tant en l'avaluació del portafoli o carpeta d'aprenentatge com en la prova de desenvolupament.

- Es tindrà en compte per separat la nota del portafoli i la de la prova.

- La segona convocatòria manté els mateixos criteris d'avaluació, i per tant, es basa també, en l'elaboració del portafoli d'aprenentatge i en la superació de la prova escrita.