2023_24
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
english 
Bachelor's Degree in Infant Education (2009)
 Subjects
  BACHELOR'S THESIS
IDENTIFYING DATA 2023_24
Subject (*) BACHELOR'S THESIS Code 11254301
Study programme
Bachelor's Degree in Infant Education (2009)
Cycle 1st
Descriptors Credits Type Year Period Exam timetables and dates
9 Course project Fourth AN
Modality and teaching language See working groups
Prerequisites
Department Biochemistry and Biotechnology
Computer Engineering and Mathematics
English and German Studies
Catalan Studies
Romance Studies
History and History of Art
Pedagogy
Psychology
Coordinator
GILABERT MEDINA, SANDRA
E-mail joseluis.lazaro@urv.cat
monica.casellas@urv.cat
josepmaria.pons@urv.cat
evelin.blanco@urv.cat
sandra.gilabert@urv.cat
francisca.segarra@urv.cat
oscar.rubiog@urv.cat
ignasi.duch@urv.cat
silvia.vea@urv.cat
jordi.soria@urv.cat
enricjacint.marquez@urv.cat
carmen.castillo@urv.cat
victor.grau@urv.cat
jaume.camps@urv.cat
albert.oliva@urv.cat
maria.revilla@urv.cat
georgette.vanginkel@urv.cat
beatriz.lores@urv.cat
ricard.ramirez@urv.cat
edna.rius@urv.cat
alicia.garcia@urv.cat
pedro.boluda@urv.cat
sandra.badia@urv.cat
mariacarmen.margalef@urv.cat
gema.duarte@urv.cat
esther.neila@urv.cat
marius.domingo@urv.cat
joanoriol.vinyes@urv.cat
lourdes.carrascon@urv.cat
miriam.garcia@urv.cat
monica.padilla@urv.cat
mariadelcarmen.gonzalez@urv.cat
damian.munoz@urv.cat
lana.kovacevic@urv.cat
Lecturers
LÁZARO CANTABRANA, JOSÉ LUIS
CASELLAS SANAHUJA, MÒNICA
PONS ALTES, JOSEP MARIA
BLANCO COBO, EVELIN
GILABERT MEDINA, SANDRA
SEGARRA IBAÑEZ, FRANCISCA
RUBIO GOMEZ, OSCAR
DUCH GAVALDA, IGNASI
VEÀ VILA, SÍLVIA
SORIA COMAS, JORGE
MÁRQUEZ MÁRQUEZ, ENRIC JACINT
CASTILLO PERALTA, CARMEN
GRAU FERRER, VICTOR
CAMPS GIRONA, JAUME
OLIVA RAMAL, ALBERT
REVILLA GONZALEZ, MARIA
VAN GINKEL RIBA, GEORGETTE
LORES GÓMEZ, BEATRIZ
RAMÍREZ MERLOS, RICARD
RIUS JUAN, EDNA
GARCÍA LÓPEZ, ALICIA
BOLUDA LÓPEZ, PEDRO
BADIA MESTRE, SANDRA
MARGALEF VERNET, MARIA CARMEN
DUARTE ABÓS, GEMA
NEILA GARACHANA, ESTHER
DOMINGO URBANEJA, MARIUS
VINYES JIMENEZ, JOAN ORIOL
CARRASCÓN ARCONADA, MARÍA LOURDES
GARCÍA CABALLERO, MIRIAM
PADILLA DIASSON, MÓNICA
GONZÁLEZ ANDRÉ, MARIA DEL CARMEN
MUÑOZ FUENTES, DAMIÁN
KOVACEVIC KUC, LANA
Web http://www.fcep.urv.cat/
General description and relevant information

El Treball de Fi de Grau (TFG) s’ha d’entendre com un mòdul o matèria de caràcter globalitzador orientat a la integració de les competències associades al títol. Per tant, té com a finalitat afavorir que l’estudiant consolidi el marc competencial recollit a les directrius dels nous graus d’Educació (Ordres ECI/3854/2007 i ECI/3857/2007). Situat al final de la titulació, el TFG té com a objectius garantir l’assoliment de les competències professionalitzadores del futur mestre/a i palesar la capacitat d’autoregulació conreada al llarg de la formació, així com conscienciar l’estudiant sobre les pròpies necessitats enfocades a la pràctica docent. Per aquesta raó, el TFG ha de ser fruit de planificacions acurades, de presa de decisions estratègiques, d'avaluació constant dels corresponents processos i de l'aprofitament dels intercanvis mantinguts amb els tutors responsables. Més específicament, el TFG consisteix en el desenvolupament d’un projecte de recerca, anàlisi o planificació educativa orientats a la millora de la pràctica escolar, amb una vinculació preferentment directa amb el Pràcticum II sota la direcció d’un professorat tutor. Aquest projecte, d’acord amb el pla d’estudis vigent, és de naturalesa obligatòria, compta amb una càrrega lectiva de 9 crèdits ECTS i per a matricular-lo cal tenir assolits 168 crèdits. Es pot realitzar en anglès com a forma de certificar la competència C1. Com en el cas de les pràctiques, el TFG és d'una única convocatòria. A la web de la FECP, http://www.fcep.urv.cat/ es troba la Normativa o Guia del TFG dels Graus d'Educació Infantil i Primària, on hi consten totes les informacions relatives a àmbits de treball del TFG, assignació de tutors, així com es concreten les informacions d'aquesta guia docent.

(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.